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Nationale Bildungsrameplang


Handlungsfelder vun der non-formaler Bildung vun der Bildungs- a Betreiungsstruktur SEA:

 

1. Emotiounen, Bezéiungen

  • Eege Gefiller sproochlech ausdrécken an ugemoossen ze weisen
  • Frëndschaftlech Bezéiunge mat Kanner vu gläichem Alter
  • Entwécklung vun der Geschlechtsidentitéit
  • Konstruktiven Ëmgang mat Konflikter

 

 

2. Sprooch, Kommunikatioun, Medien

  • Sproochlech kulturell Vilfalt liewen an erliewen
  • Freed um Liesen a Schreiwen
  • Kompetenten Ëmgang mat digitale Medien

 

 

3. Ästhetik, Kreativitéit, Konscht 

  • Eege Kreativitéit liewen
  • U musikaleschen, gestaltenden an duerstellenden Aktivitéite participéieren

 

 

4. Wäerter, Participatioun, Demokratie

  • Grondleeënd Mënscherechter kennen a beuechten
  • Villfälteg Méiglechkeete vun der Matbestëmmung erliewen

 

 

5. Naturwëssenschaft, Technik

  • Spillereschen Ëmgang mat Mathematik an Technik
  • Sech mat der Ëmwelt/Natur experimentell a fuerschend beschäftegen

 

 

6. Beweegung, Kierperbewosstsinn, Gesondheet

  • Kierpermotorik trainéieren a fërderen
  • Sech sengem eegene Kierper bewosst sinn
  • Bewosst an eegeverantwortlecht Ernierungsverhalen

 

7. Transitiounen


Als Transitionen gelten tiefgreifende Umstrukturierungen im Leben eines Menschen, durch die Individuen bedeutsame Veränderungen in ihrer Identität, ihrer Rolle und ihrem Status erfahren. Transitionen, zu denen auch Bildungsübergänge zählen, sind unvermeidbarer Teil jeder Biografie und bringen unterschiedliche Übergangsanforderungen, jedoch auch vielfältige Anregungen und Lernchancen mit sich. Demgemäß bedürfen der Eintritt bzw. Wechsel in die Maison Relais sowie der Schuleintritt
besonderer Aufmerksamkeit und bewusster Begleitung von allen am Übergang Beteiligten. Gelingende
Transitionsprozesse bergen die Chance zur Zunahme von Selbstbewusstsein und Selbststeuerung sowie
für umfangreiche Kompetenzzuwächse.

  • Eingewöhnung in die Maison Relais
  • Kooperation mit den Eltern
  • Der Schuleintritt und die laufende Kooperation mit der Schule


 Cadre de référence national sur l'éducation non formelle des enfants et des jeunesNationaler Rahmenplan zur non formalen Bildung im Kindes- und Jugendalter